CCMNapapiirin BetoniHartwallBRPLapin KansaMehiläinenHockey Base OyMTVKivikylän Kotipalvaamo Oy

TIEDOTE KAUSIKORTEISTA JA TULEVISTA HARJOITUSOTTELUISTA

KAUSIKORTTIEN TOIMITUS VIIVÄSTYY:

Joudumme valitettavasti ilmoittamaan, että kausikorttien toimittajalla on viivästyksiä tuotannossaan ja tämä tarkoittaa, että kausikortit eivät saavu meille luvatussa alkuperäisessä aikataulussa 21.8. mennessä. Kausikortit saapuvat vasta syyskuun puolella, kuitenkin hyvissä ajoin ennen Mestiksen runkosarjan alkua. Näin ollen ensimmäiseen kahteen harjoitusotteluun kausikortit eivät ole vielä noudettavissa. Kausikortin ostaneet pääsevät kuitenkin nimellään 22.-23.8 harjoitusotteluihin, joissa jaetaan kausikortin maksaneille väliaikainen kortti, jota voi käyttää elokuun otteluissa.

”Harmillinen takaisku, kausikorttien jakaminen on aina odotettu kauden alkamisen merkki ja nyt se siirtyy meistä riippumattomista syistä ensimmäisten harjoitusotteluiden yli. Onneksi viivästys koskee vain kahta harjoitusottelua” toimitusjohtaja Janne Hyvärinen kommentoi.

KUN KAUSIKORTIT SAAPUVAT:

RoKin kauden 2023-24 kausikorttien nouto tapahtuu otteluiden yhteydessä seuraavasti:

Kausikorttinsa jo maksaneet asiakkaat voivat noutaa kausikorttinsa nimellä Lappi Areenan VIP sisäänkäynniltä otteluun saapuessaan.

Kausikorttien osto- ja maksupiste tulee Lappi Areenan pääsisäänkäynnille.

Kausikorttien lunastaminen ja noutaminen on mahdollista myös RoKi Hockeyn toimistolta osoitteessa Jaakonkatu 4-6. Olemme auki ma-pe klo 9-15.

KAUSIKORTIT KAUDELLE 2023-24:

• Paikkamerkitsemätön kausikortti 135 €
  • Paikkamerkitty kausikortti 159 €
  • Temrex Club -kausikortti 199 €
  • Lasten 7-15v, opiskelijoiden sekä varusmiesten kausikortti 89 €
  • Hyväntekeväisyyskohteille kohdistettava tukikausikortti 60 €

Kaikilla kausikorteilla saat 10 % alennusta Lappi Areenalla sijaitsevasta RoKi Fanshopista.

ROKIN HARJOITUSOTTELUOHJELMA SYKSYLLE 2023:

KÄRPÄT vs JYP HARJOITUSOTTELU LAPPI AREENALLA TORSTAINA 24.8.2023 klo 18.30:

RoKi järjestää yhteistyössä Oulun Kärppien, Pohjolan Osuuspankin ja Kaleva Median kanssa Liigan harjoitusottelun Kärpät – JYP Lappi Areenalla. RoKi vastaa ottelun järjestelyistä ja lipunmyynnistä. Liput saatavilla lippu.fistä. Huom! Pohjolan OP jakaa otteluun ilmaislippuja omistaja-asiakkailleen OP-mobiilissa . VIP-aitioiden tiedustelut ja varaukset sähköpostilla toimisto@rokihockey.fi

LIPUNMYYNTI MESTIKSEN RUNKOSARJAAN AVATTU TIISTAINA 15.8.2023:

Lippu.fi avaa lipunmyynnin Mestiksen runkosarjaan tiistaina 15.8.

RoKin ensimmäinen kotiottelu lauantaina 23.9. IPK:ta vastaan on ilmaisottelu. Ilmaisottelun sisällöstä lisää myöhemmin.